چگونه می توان به عنوان نویسنده در اینستاگرام رشد کرد

5 نکته برای یافتن پیروان ارگانیک و مشغول

عکس: Georgia de Lotz /Unsplash /License

اینستاگرام یک پلت فرم بسیار دیدنی است ، که برای برخی از نویسندگان می تواند ترسناک به نظر برسد.

اما از خود فرار نکنید.

مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن کارهای خود ، یافتن خوانندگان وفادار و ایجاد ارتباط با نویسندگان دیگر است.

برای موفقیت در اینستاگرام ، نیازی نیست یک عکاس حرفه ای باشید یا یک عالمه پول خرج کنید.

در واقع ، فقط با صرف کمی وقت در هفته ، می توانید در اینستاگرام طرفداران زیادی داشته باشید.

در اینجا 5 مورد برتر من است نکاتی.

اصیل و سرگرم باشید

شما یک تجارت نیستید. شما نویسنده هستید.

و خوانندگان شما خواستار اتصال هستند.

90٪ از مصرف کنندگان می گویند که اصالت هنگام تصمیم گیری از مارک های تجاری مهم است ، بنابراین اصل بودن مارک شما بسیار مهم است. .

فقط نوشته خود را پست نکنید. در مورد زندگی خود صحبت کنید عکس های خود ، سایر سرگرمی ها یا آنچه را که در حال حاضر می خوانید به اشتراک بگذارید.

برای صحبت مستقیم با پیروان خود از Instagram Stories استفاده کنید. ویژگی های داستان برای درگیر شدن با مخاطبان و آموزش بیشتر آنها در مورد شخص پشت کلمات بسیار مناسب است.

به عنوان مثال ، از ویژگی Quiz استفاده کنید تا از پیروان خود بخواهید چه چیزی را می خواهند در صفحه شما ببینند.

عکس با مجوز از نویسنده.

از نظرسنجی استفاده کنید ویژگی برای اینکه از مخاطبان خود بپرسید چه موارد بعدی را باید ارسال کنید.

علاوه بر این ، ویژگی سوالات برای میزبانی پرسش و پاسخ یا درگیر کردن خوانندگان در روند نوشتن بسیار مناسب است.

همچنین می توانید استفاده کنید این است که از پیروان شما س relatedالاتی در رابطه با نام تجاری شما بپرسد به عنوان مثال ، نام تجاری شخصی من بر مثبت اندیشی و عشق به خود متمرکز است ، بنابراین من به طور منظم از خوانندگان خود می خواهم که پیام مثبتی را به اشتراک بگذارند.

عکس با مجوز از نویسنده. فقط در مورد کتاب جدید یا آخرین مقاله خود ارسال کنید. اما همچنین شما نمی خواهید افراد از صفحه شما بازدید کنند و هیچ ایده ای ندارند که شما چیزی برای فروش دارید.

هر مارکی متفاوت است و هیچ نسبت جادویی از پست های تبلیغاتی به پست های غیر تبلیغاتی وجود ندارد. < /p>

به عنوان یک قاعده کلی ، به این فکر کنید که دوست دارید هر چند وقت یک بار به شما تبلیغ شود و از آنجا آزمایش کنید.

زیرنویس به همان اندازه عکس مهم است

زیرنویس اینستاگرام شما می تواند تا 2200 نویسه باشد.

اگرچه مجبور نیستید هر بار از هر کاراکتر استفاده کنید ، زیرنویس های اینستاگرام شما باید برای خوانندگان شما مفید باشد و حاوی یک دعوت به عمل باشد .

از زیرنویس های اینستاگرام برای صحبت در مورد یک پروژه فعلی ، به اشتراک گذاشتن مشاوره و س followersال از پیروان خود استفاده کنید تا آنها با پست درگیر شوند. (همچنین ، فراموش نکنید که به عقب برگردید! شما همیشه باید به تعداد نظرات خود پاسخ دهید.)

استراتژیک باشید

اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر در Instagram وجود دارد. و گرچه بیشتر ما دوست داریم که نوشته هایمان به بیشتر افراد ممکن برسد ، اما مهم است که به طور استراتژیک در مورد کسانی که هدف قرار می دهید فکر کنید. می خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید؟

هنگامی که مخاطب مورد نظر خود را تعیین کردید ، در مورد هشتگ های محبوب در مورد جمعیتی مورد نظر خود تحقیق کنید.

از طریق آن هشتگ ها افراد مرتبط را دنبال کنید.

(توجه: فقط به این دلیل که می خواهید دنبال کنید دنبال نکنید. افرادی را که واقعاً می خواهید آنها را دنبال کنید دنبال کنید.)

همچنین می توانید لایک کنید و نظر دهیددر پست های موجود در هشتگ های مربوطه.

به عنوان مثال ، من به طور منظم از # پیشنهادات مثبت و # خود_عشق بازدید می کنم. این هشتگ ها مربوط به من و کار من است و به من کمک می کند افرادی را که علاقه مند به این موضوعات هستند پیدا کنم.

عکس با احترام از نویسنده.

با شروع استراتژی خود ، هر دو ماه یکبار آن را بر اساس کارایی و عدم موفقیت تنظیم کنید. اگر صفحه اینستاگرام تجاری دارید ، می توانید از بینش ارائه شده توسط اینستاگرام برای کمک به شما استفاده کنید.

برگه بینش ها بهترین زمان از روز را برای ارسال به شما نشان می دهد که بر اساس فعالیت پیروان شما است ، چه نوع پست ها بالاترین میزان جذابیت و بیشترین مشارکت را دارند. .

شبکه با نویسندگان دیگر

درست مانند هر مشاغل ، ایجاد یک شبکه کلید موفقیت است.

یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید دیگر نویسندگان را رقابت خود می داند. به هر حال ، چند نفر در زندگی خود فقط یک کتاب یا یک پست وبلاگ می خوانند؟ حمایت از نویسندگان دیگر باعث از دست دادن خوانندگان شما نمی شود!

نویسندگان دیگر را در ژانر خود پیدا کنید و ارتباطات معتبری برقرار کنید. آنها را دنبال کنید ، با محتوای آنها درگیر شوید و رابطه برقرار کنید.

هنگامی که با او رابطه دوستانه ای برقرار کردید ، پیشنهاد تبادل نکات و مشاوره را بدهید.

از آنجا فرصت های همکاری بی پایان است.

با یک نویسنده دیگر شریک شوید تا یک مجموعه کتاب را ارائه دهد. یک مسابقه نوشتن را با هم برگزار کنید یا در مورد یک داستان کوتاه یا یک پست وبلاگ همکاری کنید.

وقتی که از نویسندگان دیگر حمایت می کنم و با آنها کار می کنم ، پیگیری و مشارکت من همیشه بیشترین افزایش را دارد.

من اینستاگرام را به عنوان م platformثرترین بستر برای به اشتراک گذاشتن نوشتارهای من ، بازاریابی کتابهایم و یافتن خوانندگان وفادار یافت.

اگر نویسنده هستید و در اینستاگرام نیستید ، قطعاً باید آن را امتحان کنید .

آیا نکاتی برای افزودن به این لیست دارید؟ چه چیزی برای شما خوب کار کرده است؟


استارت آپ ها آن را در اینستاگرام می کشند و آنچه می توانیم از آنها بیاموزیم (پاداش: صفحه فهرست استراتژی محتوا)

اعلام # n1ceview قرعه کشی اینستاگرام

جمع آوری زباله های پایتون دوستانه برای کپی نوشتن

چگونه می توان به عنوان نویسنده در اینستاگرام رشد کرد

چه چیزی باعث ایجاد یک آرم خوب می شود و چه چیزهایی می توانیم از اینستاگرام یاد بگیریم.

چرا فرهنگ اینستاگرام Is Made Up BS

مادری در عصر مامان ترد اینستاگرام

، ,یک ,اینستاگرام ,مورد ,های ,پست ,در مورد ,استفاده کنید ,به عنوان ,در اینستاگرام ,دنبال کنید ,یافتن خوانندگان وفادار

مشخصات

آخرین ارسال ها

خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

frectalebhonar foroud kavirpcfo tajstudio99 tamirups addamatdia چی چی kiyan74 این وبلاگ جهت غنای بیشتر و اطلاع رسانی علمی با هماهنگی و همكاری استاد صیادی و همكاران سامان یافته است پزشک you movie