چه چیزی باعث ایجاد یک آرم خوب می شود و چه چیزهایی می توانیم از اینستاگرام یاد بگیریم.

توسط Tobias van Schneider اولین بار در لیست ایمیل خصوصی من ظاهر شد.

هفته گذشته که اینستاگرام هویت نام تجاری بصری خود را دوباره راه اندازی کرد ، خشم معمول اینترنت اتفاق افتاد.

هیچ چیز از آن شگفت زده نمی شویم ، به خصوص که این اولین بار نیست زمانی که یک مارک محبوب و محبوب ظاهر بصری خود را تغییر می دهد. یادتان هست وقتی درباره تغییر رنگی که حدود یک سال پیش در اسپاتیفای انجام دادیم به شما گفتم؟ اوقات خوش. (مقاله در بایگانی خبرنامه من است ، متاسفم که هنوز عمومی نشده است)

من مطمئن نیستم که چه کسی این حرف را در ابتدا گفته است ، اما امروزه طراحی به یک ورزش تماشاچی تبدیل شده است. تعداد کمی از بازیکنان در زمین کار را انجام می دهند ، اما میلیون ها نفر در خطوط کناری قضاوت و جیغ می کشند.

به طور کلی ، این هیچ مشکلی ندارد. من فکر می کنم انتقاد و انتقاد خوب است. تنها تفاوت در نحوه انجام آن است.

در حالی که این هفته در استکهلم بودم ، بسیاری از مردم از من خواستند که نظرات خود را درباره تغییرات اخیر اینستاگرام ارائه دهم. بنابراین من این کار را کردم و یک فیلم کوتاه را در یوتیوب ضبط کردم. برای تکرار نکردن افکار من در اینجا ، ممکن است بخواهید قبل از ادامه مطالعه آن را تماشا کنید. (درصورتی که هنوز این کار را نکرده اید)

من همیشه مخصوصاً از خشم جامعه طراحی تعجب می کنم. ما کسانی هستیم که باید بدانیم که نمی توانیم کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کنیم. جلد کتاب ممکن است تا حدی مهم باشد ، اما اگر کتاب واقعا خوب باشد ، تفاوتی ایجاد نمی کند. و البته من نمی گویم که طراحی جلد کتاب مهم نیست ، اما این فقط یک قطعه کوچک از معما است.

آرم یک قطعه تصویری در یک سیستم هویت تجاری بزرگتر است. یک آرم معنای یک مارک تجاری را حمل می کند و حمل می کند ، آرم به ندرت معنی آن است.

یک علامت آرم فقط در خود آن تقریبا بی ارزش است. قضاوت در مورد ارزش احساسی یک علامت آرم خنثی تقریباً غیرممکن است. اگر قبل از وجود این شرکت ها به آرم اپل یا نایک نگاه می کردید ، تقریباً واکنش عاطفی نسبت به این نمادها داشتید.

تنها راهی که می توانستید در مورد آرم اپل قضاوت کنید ، براساس شخصی شما خواهد بود رابطه با شیئی که بازنمایی می کند. بنابراین در مورد اپل ، احتمالاً آرم را بر اساس این واقعیت قضاوت می کنید که طعم سیب را دوست دارید یا از آن متنفرید. یا این واقعیت که سیب ها ارتباط چندانی با یک شرکت فناوری ندارند. (حداقل به اطلاع شما)

البته این فقط با علامت های آرم دار مانند اپل ، استارباکس یا توییتر کار می کند. علامت های آرم تصویری معمولاً نمادهای شناخته شده ای هستند که برای نشان دادن چیزهای جدید و متفاوت ساده شده اند.

یک آرم خوب می تواند در هر زمانی وجود داشته باشد که یک مارک محبوب در پشت آن وجود داشته باشد. زیرا در نهایت ، یک آرم در لحظه ای که وظیفه خود را انجام می دهد خوب است ، که به عنوان علامت بصری نمایانگر نام تجاری است.

منظور من از این کار این است که در صورت وجود هر آرم ، می توانید آرم خوبی ایجاد کنید. مارک پشت آن استبه اندازه کافی قوی است.

اما هنوز ، یک تفاوت بین یک آرم خوب و عالی وجود دارد. به طور کلی این تفاوت ها فقط در مورد عملی بودن و عملکرد وجود دارد و این جایی است که ما می توانیم یک آرم را صرفاً درباره نحوه اجرای آن قضاوت کنیم. مارک پشت آن آیا این یک آرم عالی بود؟ واقعاً چنین نیست.

"یک مارک یک نوید است. مارک خوب نوید عمل است. " - Muhtar Kent

بنابراین بیایید به ویژگیهای کاربردی و عملی یک آرم عالی نگاهی بیندازیم:

1. یک آرم عالی آنقدر ساده است که بتواند معنای نام تجاری را بدون افزودن بیش از حد بهم ریختگی و جزئیات آن ، به خود بگیرد. در غیر این صورت ، جزئیات بصری بخش بزرگی از میراث مارک ها هستند. یک مثال عالی در اینجا می توان به برند اخیر گینس اشاره کرد ، جایی که جزئیات و تزئینات بخشی از مارک های تجاری است. ساده سازی بیش از حد آرم گینس به معنای برداشتن میراث آن است و هیچ دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد.

اساساً می توانید بگویید که هرچه یک آرم شخصیت بصری و شخصیت بیشتری داشته باشد ، برای سخت تر بودن آن آرم را به شخصیت مارک های شخصیت. (مگر اینکه هر دو یکسان باشند)

2. یک آرم باید به راحتی قابل تشخیص باشد. یعنی هر علامت لوگو را که طراحی می کنید ، باید شکلی باشد که امکان تشخیص سریع را داشته باشد. اینستاگرام در واقع با glyph جدید خود در این زمینه کار بسیار خوبی انجام می دهد. اگرچه در ابتدا تا حدودی عمومی به نظر می رسد ، تشخیص آن از دور بسیار آسان است.

به عنوان مثال ، اگر می توانید قلم و کاغذی بردارید و در کمتر از 10 سال آرم نایک را از بالای ذهن خود بکشید. ثانیه ، این یک ویژگی کاملاً مثبت برای یک آرم است. نه اینکه شما هرگز به چنین چیزی احتیاج داشته باشید ، اما تمرین خوبی برای آزمایش تشخیص مارک بصری تا حدی است. مطمئناً شما نمیتوانید آرم کوکاکولا را بکشید ، اما به احتمال زیاد می توانید شکل بطری نمادین آنها را بکشید ، که به اندازه یک نماد بیشتر از علامت کلمه آنها عمل می کند.

3 تأثیر عاطفی یک علامت آرم معمولاً از طریق برندی که پشت آن قرار دارد اندازه گیری می شود. اما در بالای آن ، یک آرم باید کاربردی باشد. به احتمال زیاد از آرم شما در سناریوهای مختلف از دیجیتال گرفته تا چاپ ، حرکت ، طراحی محصول فیزیکی و غیره استفاده خواهد شد.

علامت آرم توسط افراد دیگری غیر از خود شما نیز استفاده می شود ، بنابراین شما می خواهید تا اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که طراحی می کنید آزمایش زمان را تحمل می کند. هرچقدر علامت آرم شما پیچیده تر باشد ، کار با آن دشوارتر خواهد بود و افراد دیگر این امکان را دارند که آن را بهم بریزند.

اگر فقط می توانید علامت آرم خود را به خود بدهید شرکا یا کارمندان همراه با دفترچه راهنمای نام تجاری 150 صفحه ، ممکن است کار اشتباهی انجام داده باشید. یک علامت عالی آرم در کاربرد آن انعطاف پذیر است و در حالت ایده آل می تواند خود را حفظ کند.

4. یک آرم عالی باید نشان دهنده زمانی باشد که در آن زندگی می کند. در حالت ایده آلتازه و به روز ما باقی مانده است. یک آرم می تواند به همان شکلی که یک انسان در طول زمان تکامل می یابد رشد و تکامل یابد. دلیل اینکه آرم یا هویت بصری خود را به روز می کنیم این است که مارک و شخصیت موجود در حال تغییر است و ما دوست داریم که قطعه مرکز بصری ما (آرم) این تغییر را منعکس کند.

__

Re تغییر مارک و مارک دشوار است و در نهایت راهی مناسب برای انجام صحیح آن وجود ندارد. هنگام برندسازی مجدد شرکت های بزرگ ، همه اینها به ارتباط و به حداقل رساندن ریسک برمی گردد. همچنین به خود شرکت و مارک بستگی دارد.

تنها چیزی که ما می دانیم این است که نمی توانیم با توجه به آرم آن ، یک برند را قضاوت کنیم ، به همان روشی که نمی توانیم از روی جلد آن درباره یک کتاب قضاوت کنیم. >

آرم شرکت شما مهم است ، اما در نهایت فقط یک ظرف است که هر معنایی را به آن اختصاص دهید. داشتن تنها یک آرم زیبا مانند پوشیدن کت و شلوار یا لباسی بر روی شخصی بدون هیچگونه ماده و خاصیتی است.

امیدوارم از این مقاله بسیار متفاوت از حد معمول لذت برده باشید. اگر س anyال یا نظری دارید ، لطفاً با من توییت کنید ، من معمولاً سریعتر از طریق ایمیل به آنجا پاسخ می دهم.

اعلام # n1ceview قرعه کشی اینستاگرام

جمع آوری زباله های پایتون دوستانه برای کپی نوشتن

چگونه می توان به عنوان نویسنده در اینستاگرام رشد کرد

چه چیزی باعث ایجاد یک آرم خوب می شود و چه چیزهایی می توانیم از اینستاگرام یاد بگیریم.

چرا فرهنگ اینستاگرام Is Made Up BS

مادری در عصر مامان ترد اینستاگرام

، ,یک ,آرم ,مارک ,علامت ,کند ,یک آرم ,خود را ,، اما ,می کند ,علامت آرم

مشخصات

آخرین ارسال ها

خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

osa فروشگاه ادکلن ایرانیان reportaj92 gammarus amirali138383 weirelori actingedu televisionfarsi دغدغه-ها و انتقادات مردم